dinsdag 20 maart 2012

goedkoop & duur

er zijn mensen die van beauty houden maar niet veel te besteden hebben, maar ook voor mensen die er juist  wel wat geld er voor over hebben hier wat tips waarschijnlijk weten jullie er al heel veel van door alle andere bloggers maar toch wil ik ook mijn tips laten weten.

Goedkoop,









ik vind dit echt een super goed merk de kwaliteit is prima en het kost niks voor make-up een goed voorbeeld is het concealer palet die is ech super fijn en kost 3,50 euro ik heb over die concealer al een post geplaatst.













Essence is ook een goed voorbeeld voor een butget merk en ook dit merk vind ik prima, ik heb een super mooie bluch van essence daar ga ik nog een review over schrijven voor mijn leeftijd is het echt een top bluch. ook dit merk is super goedkoop zelf goedkoper dan catrice.








Ook dit merk is goedkoop voor make-up producten maar het is wel iets prijziger dan catrice en essence maar toch als je een keer eens iets meer wil uitgeven dan is dit merk daar prima voor.
En zo zijn er nog veel meer merken die goedkoop zijn bij de kruitvat is veel te vinden als je niet zo veel geld wil uitgeven er zijn daar dus ook meer merken.


Duur,










Het was misschien te verwachten dat ik dit merk zou kiezen maar het is ook echt wat prijziger.
Voor een lipstick betaal je al snel 18 euro je moet het er voor over hebben.

















ja dit is ook wat duurder want het is gewoon erg bekend ze verkopen ook kleding, schoenen, tassen, nagellak enz. het is wat duurder je hebt wel meer wan dit soort merken zo als dior.

make-up is over het algemeen heel erg duur dus als je het als hobby heb kan je er best veel geld mee kwijt raken nadeel maar dan zie je er wel altijd beeldig uit!
pluspunt!

x

2 opmerkingen: